dinsdag, februari 06, 2007

Strandwandeling plus...

Er zijn veel mensen die de wereld mooier maken. Ook Friso Vonder, een lid van de club van 100. Hij heeft een leuk intiatief verzonnen:
"Ik woon in Egmond vlak bij de zee. Het valt me op dat, vooral bij storm, er zoveel troep ligt op het strand. In mijn eentje raap ik soms het een en ander op doe het in een tas en gooi het dan in de dichtsbijzijnde vuilnisemmer, maar dit zet niet echt veel zoden aan de dijk. Het lijkt me leuk en zinnig om dit zo eens in de maand met een grote groep mensen ( kinderen-volwassenen-bejaarden) te doen. bijvoorbeeld een ochtendje op een zaterdag, en aansluitend ergens een kop warme chocolademelk. ik bied me aan als voorman en we zien wel waar het schip strand. wie doet er mee ? datum: 24 februari tijd: 10:00 uur start, 1300 uur einde locatie: hoofd strandafgang Egmond aan Zee we lopen richting Bergen aan Zee en weer terug dat is een heel mooi stukje strand. "
Zet die datum dus in je agenda!
Meer hierover kun je lezen in zijn profiel bij de club van 100, http://sites.omroep.nl/clubvan100/user.do?id=11205

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage